„Тандем” беше избран за SUPERBRAND сред месните продукти в България Image 1
Събития
— 30.11.2009 —
„Тандем” беше избран за SUPERBRAND сред месните продукти в България

На 30 ноември вечерта на официална церемония бяха оповестени водещите български и световни марки в сферата на потребителските стоки и услуги (business-to-consumers), избрани за Superbrands у нас. Те са разпределени в 29 категории.

Изборът на „Тандем” за Superbrand в категорията месни продукти доказва, че марката е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Универсалните за всички страни критерии, по които се ръководят експертното жури и Интернет потребителите в двата етапа на гласуването, са качество, надеждност и познаваемост. Според организаторите на проучването съзнателно или не потребителите признават тези преимущества на марките и желаят да ги притежават.

Класацията в сферата на потребителските стоки и услуги (business-to-consumers) се провежда за втори път у нас. Първият проект на Superbrands за България е реализиран през 2006 г., когато „Тандем” отново е избрана за супермарка сред месните продукти.