Събития
„Тандем” въведе ново за България сегментиране на месните продукти
АНГЛИЙСКИ ФУУД СТИЛИСТ ПРИГОТВЯ МУСКА В НОВАТА ТЕЛЕВИЗИОННА РЕКЛАМА НА БРАНДА
На 25 февруари стартира новата имиджова рекламна кампания на месопреработвателна компания „Тандем”, в която ще бъде представено ново за българския пазар сегментиране на продуктовото портфолио по предназначение. „У нас все още месопреработвателите разделят продуктите си на: малотрайни колбаси, шпекови колбаси, продукти от мляно месо, сурово-сушени деликатеси и т.н. Такова разделяне е функционално от гледна точка на производствения процес, но не насочва потребителя към предназначението на продукта, неговите ползи за клиента и емоциите, свързани с употребата му”, обясни маркетинг директорът на фирмата Дончо Дудев.
Иновационният подход на „Тандем” се състои в предварително изследване на потребителските нагласи, начина на употреба на продуктите и емоционалния заряд на потребителите, когато ги използват; определяне на най-често срещаните потребителски профили и разделяне на групите продукти според това какви типове потребители ги предпочитат. Проучването на потребителските нагласи показва, че основните типове потребители у нас са: ориентирани към здравословен начин на живот; пазаруващи и приготвящи храна за семейството; любители на традиционния вкус; ценители на гурме културата. Въз основа на тези данни в продължение на година маркетинг специалистите на „Тандем” разработват четири продуктови сегмента, съответстващи на всеки тип емоционално потребление: „Финес и настроение”, „За моето семейство”, „Традиция от поколения” и „Стил и вкус”.
Новите продуктови групи са представени в рекламен клип, продуциран от „Чучков брадърс”. Режисьор на 30-секундната лента е Стоян Радев. Координатор по проекта е рекламна агенция “Ogilvy & Mather Sofia”. Хитът на формация „Трамвай № 5” от 1986 г. „Тя” е лайтмотив на новата реклама. В основата на нетрадиционния криейтив е идеята, че лирическата героиня в песента е както жената, така и храната.
Специално за заснемането на клипа беше поканен английски фууд стилист, който се срещна с кулинарното предизвикателство, наречено мусака, за първи път в живота си. Резултатите от експеримента са документирани и вече могат да се видят в ефир.