Събития
— 27.08.2010 —
„Стара планина” на „Тандем” на пазара
На 27 август „Тандем” пусна първата партида месни продукти от утвърдения стандарт (УС) „Стара планина”.
Предприятието получи одобрението на контролните органи да произвежда по стандарта седмица по-рано. Кренвирши, кайма, кюфтета, кебапчета, карначета, сурова и варена наденица и малотраен колбас „Стара планина” с отличителните знаци на фирмата и на УС вече могат да бъдат намерени във фирмените магазини на „Тандем” в София, наречени „Полезно и приятно”. Идната седмица артикулите ще се предлагат и в редица магазини като „Верде”, „Карфур”, „Пикадили”, „Промаркет”, „Фантастико”, „Хит”. До две седмици потребителите ще могат да си купят и траен варено-пушен салам „Стара планина” на „Тандем”.
Цените на продуктите „Стара планина” е близка до цените на останалите продукти от асортимента на „Тандем”. Изпълнителният директор на фирмата Бианка Велева обяснява сходството в цената с факта, че „Тандем” винаги е произвеждала продукти от месо и себестойността на артикулите не се променя значително от промяната в рецептурите. „Традиция от поколения” е мотото, обединяващо продуктите по уникални фирмени рецептури и новите продукти по общия стандарт „Стара планина”.
Компанията подкрепя инициативата за въвеждане на стандарти за храните, имащи за цел да върнат доверието на потребителите в качеството на българските месни продукти. Следването на традициите и спазването на високи производствени стандарти са фирмени ценности от създаването ù.
Предприятието получи одобрението на контролните органи да произвежда по стандарта седмица по-рано. Кренвирши, кайма, кюфтета, кебапчета, карначета, сурова и варена наденица и малотраен колбас „Стара планина” с отличителните знаци на фирмата и на УС вече могат да бъдат намерени във фирмените магазини на „Тандем” в София, наречени „Полезно и приятно”. Идната седмица артикулите ще се предлагат и в редица магазини като „Верде”, „Карфур”, „Пикадили”, „Промаркет”, „Фантастико”, „Хит”. До две седмици потребителите ще могат да си купят и траен варено-пушен салам „Стара планина” на „Тандем”.
Цените на продуктите „Стара планина” е близка до цените на останалите продукти от асортимента на „Тандем”. Изпълнителният директор на фирмата Бианка Велева обяснява сходството в цената с факта, че „Тандем” винаги е произвеждала продукти от месо и себестойността на артикулите не се променя значително от промяната в рецептурите. „Традиция от поколения” е мотото, обединяващо продуктите по уникални фирмени рецептури и новите продукти по общия стандарт „Стара планина”.
Компанията подкрепя инициативата за въвеждане на стандарти за храните, имащи за цел да върнат доверието на потребителите в качеството на българските месни продукти. Следването на традициите и спазването на високи производствени стандарти са фирмени ценности от създаването ù.